Kraków to stolica Małopolski. Nie mogłyśmy więc, nie wybrać się tam, będąc na południu Polski. Tym bardziej, że od nas to ok. 600 km. Zapraszamy dziś na migawki z Krakowa.

Migawki z Krakowa

Hostel Folklor w Krakowie

Zamek Królewski w Krakowie

Muzeum Historyczne Miasta Krakowa

2 tygodnie na Błoniach

Pierwszy raz w Krakowie byłyśmy kilka lat temu i praktycznie spędziłyśmy 2 tygodnie na Błoniach, gdzie rozbity był cały zlot i namioty, w których mieszkałyśmy. Wiecie, jaka to wtedy była frajda. Spać pod namiotem, z dala od domu. Z tym wyjazdem wiąże się jeszcze jedno wspomnienie, które mocno utkwiło nam w pamięci. Ogólnie za mięsem nie przepadamy, o rybach nie wspominając. A wtedy byłyśmy tak przeraźliwie głodne, że zjadłyśmy rybne paluszki. Ba, my jeszcze poprosiłyśmy o dokładkę! Migawki z Krakowa niestety nie przedstawiają tego wydarzenia, ale są inne, warte uwagi, miejsca.

Kraków – stolica Małopolski

Całe życie mieszkając w Wielkopolsce, szczerze mówiąc, rzadko kiedy wybierałyśmy się w dalsze podróże. Raz, że nie było po co, a po drugie – przerażała nas sama podróż, czy to pociągiem, czy samochodem. Nie mogłyśmy jednak odpuścić sobie okazji odwiedzenia stolicy Małopolski i wpisu pt. migawki z Krakowa. Wierzymy, że te kilka zdjęć, jeżeli jeszcze tam nie byliście, w co wątpimy, zachęci Was do tego, aby tam wpaść.

Kraków to miasto tętniące życiem, które nawet nam się spodobało. Chciałybyśmy dziś pokrótce przedstawić Wam atrakcje, które koniecznie musicie zobaczyć (klikając w nie przeniesiecie się do wpisów, w których zostały bardziej szczegółowo przedstawione).

• Galeria Autorska Rzeźby Bronisława Chromego – miejsce, w którym, jesteśmy przekonane, byłyśmy kilka lat temu. Niesamowita atrakcja. Rzeźby znajdują się także wewnątrz budynku, razem z kawiarnią. Niestety, było nieczynne, choć pora była już odpowiednia.
  • Park Decjusza – znajduje się niedaleko wspomnianej Galerii. Miejsce, gdzie można spokojnie usiąść, odpocząć. W swoim obrębie ma także mały plac zabaw dla najmłodszych.
  • Kopiec Kościuszki – jeden z większych kopców w Krakowie. Choć wejście na niego bywa dość wyczerpujące, widoki, które rozpościerają się z samej góry, zapierają dech w piersiach.

Mamy nadzieję, że nie musimy wspominać Wam o takich oczywistościach, jak Zamek Królewski, Sukiennice, czy Smok Wawelski, prawda? Wierzymy, że migawki z Krakowa przyczynią się do tego, że postanowicie bliżej zgłębić uroki stolicy Małopolski.

Jeżeli spodobał Ci się ten wpis, poleć go znajomym i bądź na bieżąco:
 Dołącz do grona kilkuset fanów na Fanpage Pojedztam -> KLIK
 Czytaj ciekawostki, oglądaj relacje z odwiedzanych miejsc na Instagramie -> KLIK
 Zapisz się do newslettera – w prawej kolumnie obok wpisu
 Napisz do nas, jeśli tylko masz ochotę. Chętnie pomożemy i odpowiemy na wszystkie pytania -> kontakt@pojedztam.pl