Szeroka oferta gadżetów reklamowych. Na co się skusisz?
Sklepy prześcigają się w asortymencie. Szeroka oferta gadżetów reklamowych jest już praktycznie na porządku dziennym. Na co się skusisz?
Dlaczego warto zainwestować w gadżety reklamowe?
Personalizowane gadżety – pamiątka na lata
Prezenty dla zadowolonych klientów
Duże firmy już dawno temu wprowadziły gadżety reklamowe dla zadowolonych klientów. Długopis, ekologiczna siatka, magnes – to wszystko sprawia, że konsumenci chętniej wracają do danego sklepu. Nasza firma jest mała, jednak działa już prawie 2 lata. Bardzo szybko wprowadziłyśmy do swojej oferty reklamowe długopisy, które dajemy nie tylko tym, którzy coś zawrą, ale także tym, którzy tylko przyjdą zapytać o ofertę. Mamy także okładki na dowody rejestracyjne z PZU i kilka innych nowości, które trafią w nasze ręce po części przypadkowo.
Szeroka oferta gadżetów reklamowych
Gadżety reklamowe nie zawsze są najtańsze, jednak nie ukrywajmy – przy większych zamówieniach niektóre z zamówień wychodzą bardzo korzystnie. Wiele zależy też od tego, czy mamy bezpośredni kontakt z klientem, czy wszystko odbywa się za sprawą Internetu. Zawsze można pokusić się o wysłanie małego upominku pocztą, jednak to wiąże się też z dodatkowymi kosztami, na które nie każdy chce sobie pozwolić. My już z 2-3 lata stawiamy na personalizowane gadżety, gdyż są one wspaniałą pamiątką na lata. Zwykły notes, pendrive, kubek można kupić w każdym sklepie, jednak osobisty akcent zawsze jest w cenie dla bliskich znajomych.
Gratis dla każdego
Wprowadzenie drobnych upominków dla każdego odwiedzającego nasz sklep, czy biuro jest bardzo fajnym pomysłem. Zdajemy sobie z tego sprawę, że niektórzy mają setki klientów w dzień, jednak wtedy można wprowadzić np. zasadę, że w każdy pierwszy piątek upominek dla każdego odwiedzającego nasz sklep. Warto wybierać rzeczy tańsze, jednak cieszące oko i przede wszystkim przydatne. Długopis, pendrive, smycz bardzo często są wykorzystywane, dlatego też warto w nie zainwestować z własnym logo. Tak naprawdę liczy się gest, więc gadżet reklamowy może być miłym dodatkiem. Niekoniecznie musimy wydawać na niego krocie, gdyż bezsensowne jest dokładanie do interesu, ale początkowa inwestycja wcześniej czy później powinna się zwrócić.