Bezpłatne live’y w sieci. Korzystasz z nich?
Technika od lat cały czas posuwa się do przodu, podobnie jak zakres darmowych treści oferowanych przez twórców. Skuś się na bezpłatne live’y w sieci.
Czy obsługując znajomych należy udzielić zniżki?
Otwarcie się na potencjalnego klienta
Być może też zauważyłeś, że w ostatnim czasie otwarcie się na potencjalnego klienta na polskim rynku jest bardzo duże. Nikt nie chce czekać aż potencjalny odbiorca sam o nim usłyszy. Należy samemu się reklamować, dawać o sobie znać, a bezpłatne materiały na pewno są w tym pomocne. Druga sprawa jest taka, że nie da się wiedzieć i brać udziału we wszystkim, nawet z zakresu własnych zainteresowań. Gdybyśmy zajmowali się tylko bezpłatnymi materiałami na nic innego nie starczyłoby nam już czasu.
Korzystaj jeśli można
Nie oznacza to jednak, że należy się zamykać na takie darmowe sprawy. Live’y, podcasty, jakieś e-maile z zadaniami do wykonania. Poszczególni twórcy są naprawdę bardzo pomysłowi, więc warto z tego skorzystać. Czasem można daną prelekcję odsłuchać w późniejszym czasie, z zadań skorzystać w późniejszym terminie. Z własnego doświadczenia jednak wiemy, że takie odkładanie na później nie prowadzi do niczego. W natłoku innych zadań te darmowe i tak leżą odłogiem i nic z tego nie wynika.
Bezpłatne live’y w sieci
Dobrym pomysłem są tworzone live’y w sieci, które odbywają się dość często. Trwają z 1-1,5 h i można podczas takiego bezpłatnego spotkania dowiedzieć się wiele np. o prowadzeniu biznesu w sieci, mediach społecznościowych, nowych technologiach, które mogą okazać się przydatne. Na pewno udział w takim spotkaniu nie będzie stracony, jeśli poprowadzi je kompetentna osoba. Takich na szczęście na rynku social media nie brakuje.