Dodatkowe materiały dla klientów. Co sądzisz na ten temat?
Dodatkowe materiały dla klientów dość często się sprawdzają. Jesteśmy bardzo ciekawe jakie masz zdanie na ten temat?
Dobre stanowisko pracy to podstawa
Praca zawodowa
Zawodowo zajmujemy się korepetycjami i zawsze mamy dla uczniów jakieś dodatkowe materiały. Są to sporządzone przez nas opracowania, testy z Internetu i te wymyślone przez nas. Zawsze też staramy się mieć różne książki zwłaszcza do szkoły średniej, by uczeń mógł poznać różne zadania. W cenie zajęć są też dostępne kartki i długopis. Z tego co się orientujemy w rozmowie ze znajomymi są zadowoleni jeśli ich dziecko chodzi na korepetycje i dodatkowo coś z nich wynosi.
Dodatkowe materiały dla klientów
Podobnie sprawa może mieć się np. ze szkoleniami, które organizujesz nieważne z jakiej dziedziny. Dodatkowe zadania dla kursantów, jakaś pamiątka, dyplom za udział na pewno są miłym wspomnieniem. Chętnie kusimy się na rożne szkolenia, e-booki online, gdyż nie trzeba wychodzić z domu, a można nabyć nową wiedzę. Jeśli prowadzisz zajęcia lub firmę stacjonarnie także można pomyśleć o jakimś dodatku dla klientów. To zawsze miła odmiana gdy po powrocie do domu możesz powtórzyć daną wiedzę w dowolnym momencie.
Wlicz to w koszt zajęć
Nie chodzi o to, by się wykosztowywać. Przygotowanie materiałów zajmuje określoną ilość czasu, podobnie jak ich wydrukowanie. Jeśli masz uniwersalny biznes nie trzeba ich jednak zmieniać. Można te dodatki wliczyć w cenę usługi, jednak nie sądzę, by dodatkowe materiały dla klientów miały być jakieś niezwykle kosztowne w wydrukowaniu.