Karnety na usługi. Czy to dobry patent?
Karnety na usługi na pewno są dobrym sposobem na pozyskanie klienta na dłuższy okres czasu i za jakąś bardziej przystępną cenę.
Usługi stacjonarne czy mobilne?
Mniejsze obroty w dobie pandemii
Przywiązanie do danej usługi
Początkowo gdy wybieramy się w jakieś nowe miejsce kupujemy jednorazowe wejście, czy usługę. Przykładem mogą być paznokcie, wizyta w sali zabaw, czy na zajęciach sportowych. Pewnie też tak masz, że gdy nie wiesz czego się spodziewać od razu nie chcesz ryzykować utraty większej ilości gotówki. Gdy już przekonamy się do jakiegoś miejsca, usługi wtedy rozważamy kupno karnetu, czy jakiejś oferty na rok, dwa lata trwania umowy. Myślimy, że karnety na usługi to dobry pomysł dla różnych grup docelowych.
Karnety na usługi
Bardzo dobrze można wtedy związać ze sobą klienta. Bardziej działa to psychologicznie na zasadzie, że jeśli już się za coś zapłaciło to wypada z tego skorzystać. Z tego też powodu np. piszemy codziennie bloga, by opłacony hosting i domena w jakimś stopniu zostały wykorzystane. W związku z tym osoba, która zapisze się na siłownię korzysta z wizyt ile tylko może by nie przetracić opłaconej składki. Podobnie jest z karnetem na basen, zajęcia tańca i inne tego typu zajęcia. Karnety na usługi to naprawdę dobra sprawa, jeśli chodzi o ten sektor gospodarki.
Stosuj karnety u siebie
Są takie biznesy, w których z powodzeniem można stosować karnety. Na pewno uda się pociągnąć biznes także wtedy, gdy na dane zajęcia, czy usługi zaczną się zapisywać także inne osoby indywidualne bez karnetów. Z pewnością dzięki temu można mieć stały dopływ gotówki, bo za taki karnet należy uiścić określoną ilość gotówki niezależnie od tego, czy w pełni skorzysta się z danej usługi.