Zapraszanie do znajomych. Dobry sposób na zdobycie fanów biznesu?
Zapraszanie do znajomych staje się coraz bardziej popularne. Czy to dobry sposób na zdobycie fanów biznesu?
Wschód słońca. Czy to idealna pora na pracę?
Jak sprawdza się 5-dniowy tydzień pracy?
Korepetytorze – dokształcaj się
Grupy z licytacjami
W ostatnim czasie dołączyłyśmy do kilku grup z licytacjami na rzecz chorych dzieci i nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, co zadziało się później. Dla nas celem nadrzędnym jest przekazanie rzeczy/wylicytowanie coś od innych wystawiających. Nie każdy jednak ma takie samo podejście i po tym, jak zapisałyśmy się do kilku grup wsparcia by wystawić swoje produkty zaczęły pojawiać się zaproszenia do znajomych od biznesów.
Zapraszanie do znajomych
Zaproszenia zaczęły pojawiać się w ilości po kilka dziennie. Jesteśmy w stanie zrozumieć, że jest to jakaś forma reklamy, gdy zaprosi się z firmowego konta do znajomych, ale należy znać pewien umiar. Jak już wspomniałyśmy, grupy pomocowe nie mają na celu szukania Ci klientów. Inna sprawa jest wtedy, gdy przekazuje się gadżet firmowy, płaci za polubienia strony, ale nie zaprasza do znajomych innych członków/wystawiających/licytujących.
Czy jest to etyczne?
Możecie się nie zgodzić, ale dla nas takie zachowanie nie jest w żadnym stopniu etyczne. Być może z tego wpisu wylewa się wielki żal, ale tak się właśnie czujemy. Szukać potencjalnych klientów można na mediach społecznościowych drogą bezpłatną lub płatną, ale nie żerować na tym, że dołączy się do grupy pomocowej i już – bach – może coś się uda. Jesteśmy zdania, że należy mieć nieco taktu i takich rzeczy się po prostu nie robi.