Usługi stacjonarne czy mobilne? Które są dla Ciebie wygodniejsze?
Usługi stacjonarne czy mobilne? Przyjemnie jest usiąść na wygodnym krześle/kanapie czy jeździć po klientach?
Czy bezpłatne atrakcje mają rację bytu?
Czy brak perspektyw jest w miejscu naszego zamieszkania czy w głowie?
Odkładaj pieniądze na emeryturę.
Stacjonarnie
Jakie są zalety prowadzenia stacjonarnego biura, czy w ogóle przyjmowania klientów w ten sposób? Na pewno wygoda. Nie musisz się nigdzie ruszyć, bo to klient odwiedzi cię w mieszkaniu/miejscu do tego przeznaczonym. Nie tracisz czasu na dojazdy, bo i tak robisz to w swoich godzinach pracy. Sam możesz zdecydować, o której umówisz się z danym klientem. Wady? Na pewno tracisz pieniądze na wynajęcie pomieszczenia, jeśli to robisz, ogrzanie biura. Jeżeli przyjmujesz w domu musisz być cały czas w gotowości, że któryś z klientów może wpaść z niezapowiedzianą wizytą.
Mobilnie
Zalety dojazdu do klienta? Nie musisz martwić się tym, że odwiedzi Cię w domu lub w biurze, gdy będzie przebywał w nim ktoś inny. Możesz przy okazji załatwić jakieś inne sprawy, gdy będziesz w okolicy. Wady? Tracisz pieniądze i czas na dojazd, nie za bardzo możesz wyznaczyć godzinę spotkania, czasami musisz dostosować się do tego, co proponuje Twój rozmówca.
Usługi stacjonarne czy mobilne?
Jak widać, oba sposoby mają swoje zalety i wady. Pracujemy w obu systemach i bywa to naprawdę rożnie. Pewnie wiele zależy też od nastawienia danego człowieka i wykonywanego zawodu. Nam odpowiada jedna i druga forma, aczkolwiek, jak już wspomniałyśmy, nie wszystkie składowe są wyłącznie pozytywne. Sam musisz podjąć decyzję, który model pracy jest dla Ciebie wygodniejszy i zacząć go stosować.