Było, minęło… w marcu 2021 r. Podsumowanie miesiąca
Było, minęło… w marcu 2021 r. W tym miesiącu także nie mogłyśmy narzekać na nudę, więc udało nam się sporo zrobić.
Marzec to dla nas kolejny intensywny miesiąc, ale tym razem postanowiłyśmy więcej czasu poświęcić na odpoczynek, co skutkuje ilością obejrzanych ekranizacji i przeczytanych lektur. Zaskoczeniem są dla nas świąteczne filmy, które bardzo nam się w tym miesiącu podobały. Nie da się jednak ukryć, że ostatnie miesiące dają nam w kość pod względem ilości wykonanych zadań, więc chętnie powitamy przerwę świąteczną.
Obejrzane w marcu
,,Madame J” – skusiłyśmy się zachęcona urywkiem, ale tak naprawdę nie mamy większego pojęcia o cow nim chodziło. Może sprawdzić się w roli puszczenia w tle.
,,SOS Niespokojne lato” – bardzo przyjemna ekranizacja, aczkolwiek nie dla małych dzieci, która pokazuje, że należy walczyć o życie fok.
serial ,,Izzy w krainie koali” – bardzo szybkie odcinki, w którym nastoletnia dziewczynka pomaga chorym koalom.
,,Moxie” – na podstawie książki. Jedna z uczennic tworzy tajemnicze pismo Moxie, w którym pokazuje, że dziewczyny są traktowane gorzej niż chłopacy.
,,Świąteczny książę”, ,,Świąteczny książę. Królewskie wesele”, ,,Świąteczny książę. Królewskie dziecko” – trzy części opowiadające o Bożym Narodzeniu, ogląda się bardzo sprawnie.
Marcowe filmy
,,Świąteczny spadek” – przyjemne ekranizacja, która dzieje się w okresie Bożego Narodzenia.
,,Świąteczny rycerz” – wprowadzono nieco elementów fantastycznych, idealny do oglądania w wolny wieczór.
,,Wysoka dziewczyna” – bycie tym, który odstaje od ogółu nie jest łatwe, a główna bohaterka była o wiele wyższa niż jej koleżanki. Czy miało to znaczenie?
,,Historia Kopciuszka” i ,,Historia Kopciuszka. Świąteczne życzenie” – nie są ze sobą powiązane i opierają się na schemacie złej macochy i Kopciuszka we współczesności.
,,Salma w krainie dusz” – fantastyczny film dla młodzieży o poszukiwaniu własnych korzeni.
Ekranizacje w marcu
,,Wigilijne wesele” – kolejna ekranizacja w świątecznym kimacie.
,,Wykopaliska” – na podstawie książki. Film wywarł na nas całkiem dobre wrażenie. Lekturę mamy w planach.
,,O północy w Magnolii” – świąteczna ekranizacja, która pokazuje, że miłość jest możliwa zawsze i wszędzie.
,,Święta na Alasce” – pojawia się wątek medyczny, co bardzo nam odpowiadało, a dodatkowo przenosimy się na świąteczną Alaskę.
,,Christmas Made to Order?” – już od początku wiadomo, jak się skończy, ale i tak miło spędziłyśmy czas z tym filmem.
Marcowe produkcje
,,Mój świąteczny hotelik” – spadek może okazać się kłopotliwy, ale czy tak okaże się także w tej ekranizacji?
serial ,,Żywioły Saszy: Ogień” – na podstawie książki Katarzyny Bondy, całkiem przyjemnie się oglądało, ogólnie jest na podstawie trzeciej części serii.
,,Święta jak malowane” – kolejna bożonarodzeniowe historia w ramach relaksu.
,,Miłosny algorytm” – bardzo przypadł nam do gustu, utrzymany w świątecznym klimacie.
,,Break” – taniec staje się głównym tematem, podobał nam się.
Obejrzane w marcu
,,Święta z widokiem” – w tym miesiącu miałyśmy fazę na bożonarodzeniowe produkcje.
serial ,,Na tafli marzeń” – cudowny, bardzo przypadł nam do gustu. Jazda na lodzie miesza się z hokejem, spełnianie marzeń, tajemnice, konflikty. Szybko się ogląda.
serial ,,Chyłka: Inwigilacja” – czekałyśmy aż będzie można obejrzeć w całości. Tym razem Chyłka będzie broniła chłopaka posądzonego o terroryzm.
,,Tydzień życia” – kolejny film, tym razem z wątkiem religijnym, jednak nie przeszkadza to w odbiorze całości.
,,Mała księżniczka” – na podstawie książki, chyba nigdy nie czytałyśmy, więc tym przyjemniej nam się oglądało.
Odbyte podróże
Z powodu pandemii nie wybierałyśmy się nigdzie w celach rekreacyjnych.
Było, minęło… w marcu 2021 r.
Literacki marzec
Martyna
- ,,Silna” Praca zbiorowa
- ,,Był sobie pies” W. Bruce Cameron
- ,,Na zdrowy rozum” Ori Brafman, Rom Brafman
- ,,Był sobie pies 2″ W. Bruce Cameron
- ,,Jak naprawić swoje geny w cztery tygodnie” dr Ben Lynch
- ,,Test na przyjaźń” Jenni Hendriks, Ted Caplan
- ,,Dachołazy” Catherine Rundell
- ,,O psie, który dał słowo” W. Bruce Cameron
- ,,Wilczerka” Katherine Rundell
- ,,Później” Stephen King
- ,,Złodziejaszki” Katherine Rundell
- ,,Zagmatwane zabory” Małgorzata Fabianowska, Małgorzata Nesteruk
- ,,Sakramencki sarmatyzm” Małgorzata Fabianowska, Małgorzata Nesteruk
- ,,Narwani Normanowie” Terry Deary
- ,,Ci koszmarni Celtowie” Terry Deary
- ,,Sweetfreak” Sophie McKenzie
- ,,Greenprint” Marco Borges
- ,,Zaraza” David Quammen
- ,,Zewnętrzny porządek, wewnętrzny spokój” Gretchen Rubin
- ,,Górski. Wygramy my albo oni” Mirosław Wlekły
- ,,Odkrywca” Katherine Rundell
- ,,Ostatni bastion umysłu” Garri Kasparow
- ,,Outpost” Dmitry Glukhovsky
- ,,Mama na 5″ Daisy Upton
- ,,Basia. Wielka księga o uczuciach” Zofia Stanecka
- ,,Klara i Słońce” Kazuo Ishiguro
- ,,Bój się i działaj” Monika Pryśko
- ,,Wymruczane szczęście” Joanna Szarańska
- ,,Siostra gwiazd” Marah Woolf
- ,,Znikając. Opowieść drogi” Marek Raganowicz
- ,,Zakazana” Ella Fields
- ,,Słodko-gorzka” Ella Fields
- ,,Demon i mroczna toń” Stuart Turton
- ,,Banda z Burej. Tajemnica lasu” Magdalena Witkiewicz
- ,,Smocze Oko” Sarwat Chadda
- ,,Żyj bez toksyn” Aleksandra Rutkowska, Aleksandra Olsson
- ,,Przebudzenie Powietrza. Księga pierwsza” Elise Kova
- ,,Bebok” Aldona Reich
Paulina
- ,,Pokusa” Edyta Folwarska
- ,,Architekci” Kamil Hajduk
- ,,Zły Żyd” Piotr Smolar
- ,,Miasteczko morderców” Alek Rogoziński
- ,,Plaga” Bartłomiej Świderski
- ,,Permission” T.M. Frazier
- ,,Rywalizacja” Laurelin Paige
- ,,Kim dla Ciebie jestem?” Beata Majewska
- ,,Zagubiona księżniczka” Connie Glynn
- ,,Zewnętrzny porządek, wewnętrzny spokój” Gretchen Rubin
- ,,Kiedy Katie poznała Cassidy” Camille Perri
- ,,Awers” Praca zbiorowa
- ,,Alpiniści Stalina” Cedric Gras
- ,,Pod pokładem” Sophie Hardcastle
- ,,Otchłań pożądania” Megan Hart
- ,,Barwy pożądania” Megan Hart
- ,,Najważniejszy” Magdalena Majcher
- ,,Trzy oblicza pożądania” Megan Hart
- ,,N9ne” T.M. Frazier
- ,,Wszystkie kłamstwa” Fionnuala Kearney
- ,,Banda z Burej. Tajemnica lasu” Magdalena Witkiewicz