Karty podarunkowe i vouchery na Twoje usługi. Warto o tym pomyśleć
Karty podarunkowe i vouchery na Twoje usługi z całą pewnością są ciekawym sposobem na to,by potrzeć do nowego klienta.
Kiedy jest dobry czas na zatrudnienie pracownika?
Jak sprawdza się 5-dniowy tydzień pracy?
Wschód słońca. Czy to idealna pora na pracę?
Dotarcie do nowych klientów
Każdy sposób na dotarcie do nowych klientów jest dobry. Skoro są już vouchery na książki, to równie dobrze karty podarunkowe i vouchery na Twoje usługi możesz wykorzystać także we własnym biznesie. Jest to dobry sposób na dodarcie do nowych klientów. Kosmetyczki, fryzjerzy, branża murarska – na pewno znajdą swoich zwolenników. Zastanawiałyśmy się nad wprowadzeniem ich także w zakresie korepetycji, ale na razie jeszcze się na to nie zdecydowałyśmy.
Karty podarunkowe i vouchery na Twoje usługi
Dzięki wprowadzeniu kart podarunkowych i voucherów jeszcze więcej osób dowie się o Twojej działalności. Jest to bardzo fajny pomysł na prezent, gdy po raz kolejny nie chcesz kupować jakiejś roślinki lub butelki alkoholu. Dzięki temu obdarowany sam może zrealizować bon na to, co akurat jest mu potrzebne. Ważne jest, by voucher był na całe Twoje usługi, a nie tylko ich ograniczony zasięg. Dzięki temu jeszcze więcej osób poczuje się usatysfakcjonowanych tym prezentem.
Prezent na każdą okazję
Bardzo uniwersalne jest to, że taki voucher można dać praktycznie na każdą okazję. Warto jednak przed obdarowaniem upewnić się, czy ma odpowiednio długą datę ważności do wykorzystania. Coraz więcej firm korzysta z tej opcji. Same z chęcią kusimy się na takie nowości, bo uważamy, że jest to bardzo ciekawy pomysł na prezent, który można wręczyć na różne okazje.