Zadbaj o aktualne informacje w Internecie. To nie zniechęci klientów
Zadbaj o aktualne informacje w Internecie. Niech menu będzie nowe, a godziny otwarcia zgadzają się ze stanem rzeczywistym.
Wschód słońca. Czy to idealna pora na pracę?
Jak sprawdza się 5-dniowy tydzień pracy?
Korepetytorze – dokształcaj się
Klient nie chce odbijać się od drzwi
Prawda jest taka, że nie lubimy jako klienci odbijać się od drzwi. Same prowadzimy biuro przede wszystkim z korepetycjami i siedzimy w nim tylko wtedy, gdy mamy uczniów lub spodziewamy się klienta z ubezpieczeń. Mamy jednak podany numer telefonu z prośbą o kontakt. Jeżeli komuś zależy, zaczeka chwilę aż zejdziemy (mamy biuro w tym samym budynku co mieszkamy). Wywiesiłyśmy też kartkę, że od dnia tego i tego biura jest tymczasowo tylko na telefon.
Zmiany godzin w dobie pandemii
Nie da się ukryć, że w czasie pandemii wiele placówek zmieniło swoje godziny otwarcia. Zaczynając już nawet od miejsc wartych uwagi, restauracji. Niektórzy w ogóle nie otwierają swojego interesu i też mają do tego prawo. Jeżeli jednak godziny się zmieniają lub dany obiekt jest całkowicie zamknięty należy zadbać o to, by potencjalnego klienta o tym poinformować.
Zadbaj o aktualne informacje w Internecie
W zeszłym tygodniu byłyśmy na 5-dniowej wycieczce po Polsce. Już z automatu odpuściłyśmy miejsca, do których nie szło się dodzwonić ani nie było informacji, czy miejsce jest czynne, czy też nie. Nie chciałyśmy bez potrzeby nadrabiać trasy i pewnie większość osób wyjdzie z tego samego założenia. Podobnie rzecz ma się z aktualizacją menu w lokalu. Jeżeli ono ulega zmianie, zadbaj o to, by na stronie internetowej był aktualny stan rzeczy. To na pewno postawi Cię w lepszym świetle w oczach klienta niż menu, które już nie obowiązuje. Jednym słowem, zadbaj o aktualne informacje w Internecie.