Wskazówki dla influencerów. Korzystasz z takich?
Wskazówki dla influencerów są czymś na co ostatnio trafiam nieustannie. Czy to na Instagramie, czy na na Facebooku. Czy warto z nich korzystać?
Czy prowadząc własny biznes da się coś odłożyć?
Social media dla każdego
Są to tak rozbudowane działania, że każdy może założyć sobie konto na dowolnym serwisie. Instagram, Facebook, Tik Tok, Youtube, podcasty. Każdy może znaleźć kanał, który okaże się dla niego najodpowiedniejszy. Nawet podczas przeglądania tablicy na Facebooku w proponowanych wpisach często pojawiają mi się zapisy na jakiś darmowy kurs, szkolenie, płatne zapisy na zdobycie nowej wiedzy. Czy faktycznie warto z tego korzystać?
Wskazówki dla influencerów
Nie da się ukryć, że ile osób, tyle opinii, jednak niektóre wskazówki dla influencerów są spójne. By jednak wyłapać tę spójność należy śledzić różne profile i korzystać z wiedzy w nich zawartej. To też pochłania czas. Ogólnie jednak zasada jest taka, by nie robić za długich przerw, bo wtedy zasięgi zaczynają naliczać się od nowa. Nie wskazane jest też dodawanie wtedy, gdy nie ma odbiorców, jednak to wydaje się oczywiste. Każdy sam ma robić ankiety, quizy angażujące widownię i sprawdzać, która forma i w jakich godzinach trafia do nich najlepiej.
Konto hobbystyczne
To wszystko fajnie się sprawdza, jeśli ktoś otrzymuje za to wynagrodzenie lub dzięki temu udaje mu się sprzedawać więcej swoich produktów. Same zauważyłyśmy, że mówiona relacja z wycieczki zajmowała nam kilka godzin z danego dnia. Owszem, widownia była większa, ale na social media nie zarabiamy i prowadzimy je hobbystycznie. Skoro więc robimy to w swoim wolnym czasie czy nie lepiej zrobić wtedy coś co faktycznie sprawia nam przyjemność i pozwoli nam miło spędzić czas? No właśnie.