Twój produkt nie musi być idealny, ale sprawdzony. Przekonaj się
Wiecie jak to jest. Nie zawsze jedzenie musi być doskonałe, ale ważne, że polecają je inni. Tak samo jest z firmą. Twój produkt nie musi być idealny, ale sprawdzony.
Wakacje – czas pracy czy wypoczynku?
Mało kto lubi kupować w ciemno
Pewnie też tak masz. Jeśli dadzą Ci wybór, czy skusisz się na nowy płyn do prania, czy ten, który już używasz od wielu lat, to wybierzesz drugą opcję. Podobnie rzecz ma się z jedzeniem, wyborem dań w restauracji i właśnie produktami, które możesz wypuszczać, jako własna marka. Nie będziemy ukrywać, że też przede wszystkim stawiamy na produkty sprawdzone, takie, które miałyśmy okazję same już testować. Jest też taka opcja, że mamy spore zaufanie do jakiegoś twórcy i jego produkty kupujemy w ciemno. Tak jest np. w przypadku książek.
Najważniejsze są polecenia
Druga sprawa jest taka, że gdyby nie polecenia, bardzo często nie trafiłybyśmy na inne wartościowe produkty, miejsca, bo wciąż byłybyśmy zapatrzone tylko w to, co znamy. Nie da się więc ukryć, że rekomendacje mają tutaj olbrzymią wartość. Gdy wejdziemy na blogi i poczytamy komentarze mamy świadomość, że nie wszystkie są rzetelne i prawdziwe. Niektórzy komentują w taki sposób, jak by faktycznie mieli okazję się z czymś zapoznać, a to niemożliwe. Mamy tę pewność, gdy czytamy np. komentarze pod moimi książeczkami. Swoją drogą, zachęcam Cię do przejrzenia oferty naszego sklepiku: www.pojedztam.pl/sklep
Twój produkt nie musi być idealny, ale sprawdzony
Pamiętaj o tym, że największą siłę mają polecenia, wspomnienia o Twoim produkcie, samodzielne promowanie go w Sieci. Jeśli nikt nie będzie o nim słyszał, to z całą pewnością go też nie kupi. Dobry produkty, nawet z wyższą ceną, obroni się sam, ale żeby do tego doszło najpierw ktoś musi o nim usłyszeć, nieprawdaż? 🙂