Promowanie własnych produktów. Jak skutecznie je robić?
Promowanie własnych produktów jest dobrym rozwiązaniem z tego względu, że zawsze warto docierać do nowych klientów.
Jeden zadowolony klient poleci Cię następnemu
Promowanie własnych produktów
Myślę, że w przypadku promowania własnych produktów nie można pozwolić sobie na zawstydzenie. Osobiście jestem przekonana, że moja książka ,,Kraina niesłabnących przyjaźni” jest na tyle dobra, że nie mam się czego wstydzić. Z tego też względu:
- odwiedzam szkoły i przedszkola z zapytaniem o możliwość odbycia spotkania,
- z przyjemnością przyjmuję wszystkie zaproszenia do placówek,
- rozsyłam wiadomości email oraz egzemplarze promocyjne, dzięki którym może udać mi się dotrzeć do kolejnych dzieci.
Za każdym razem mam na uwadze to, by sprzedaż nie była pierwszorzędną sprawą. Moim celem jest zainteresowanie dzieci nie tylko samym czytaniem, ale także empatią, pomocą innym, spędzaniu czasu razem i dniem lenistwa.
Czy dany produkt jest drogi?
Wszystko zależne jest od tego, czy zajmuje się tym zarobkowo, czy też hobbystycznie. W przypadku ,,Krainy niesłabnących przyjaźni” kwota 50 zł nawet bez dodatków, tak, jak ma to miejsce przy sprzedaży online, nie okazuje się wystarczająca. Sama opłata związana z powstaniem i wyprodukowaniem książki jest spora. Czasem więc idealnie jest więc na względzie to, że tak samo sytuacja wygląda w przypadku rękodzielników i innych osób, które muszą ponieść określone koszty związane z powstaniem danej rzeczy.
Samodzielne wydawanie książki sprawia mi dużo satysfakcji, więc już niebawem ukaże się ,,Kraina nieprzemijającego braterstwa”.