Reakcja łańcuchowa – jeden zadowolony klient poleci Cię następnemu. To jasne!
Reakcja łańcuchowa – jeden zadowolony klient poleci Cię następnemu. To jasne! Dbaj więc o to, by każdy wychodził od Ciebie zadowolony.
Szeroka oferta gadżetów reklamowych
O klienta trzeba dbać
Prawdą znaną od dawna jest, że o klienta trzeba dbać. Oczywiście, nie oznacza to, że mamy być na każde jego zawołanie, ale w praktyce tak to po prawdzie musiałoby wyglądać. Same nie lubimy jak za coś płacimy i musimy czekać tygodniami na odpowiedź, dlatego też staramy się tego nie robić. Dbamy o to, by odpowiedź była danego dnia, najlepiej w ciągu kilku godzin. Taka inwestycja na pewno się zwróci, bowiem jeden zadowolony klient poleci Cię następnemu.
Jeden zadowolony klient poleci Cię następnemu
Największą renomą i powodzeniem cieszy się marketing szeptany. Jeden zadowolony klient poleci Cię następnemu. To właśnie z polecenia zdobywa się najwięcej wiernych klientów. Bo skoro znajomy był zadowolony, to może ja też będę, więc nic nie szkodzi spróbować. Same wolimy działać i kupować coś z polecenia. Oczywiście, oprócz tego można zamieszczać ogłoszenia na portalach społecznościowych, w gazetach, miejskich sklepach. To nic nie zaszkodzi, a może tylko pomóc. Nawet jeśli klient nic nie kupi, warto by obył się z informacją, że Twoja firma istnieje i w odpowiednim czasie może się do Ciebie zgłosić po pomoc.
Kogo my polecamy?
W sprawach blogowych możemy liczyć na niezawodną Kasię z Media in Motion. To właśnie ona przygotowuje nam te wszystkie grafiki, dba o wystój wizualny bloga, jest także odpowiedzialna za różne banery, które możecie oglądać na naszej stronie. Bardzo polecamy też Kamila z 500sekund.pl, który w naglących sytuacjach zajmuje się naszym szablonem i w ogóle ogarnianiem WordPressa. Serdecznie zachęcamy Was do wejścia na jego stronę, gdzie można bliżej poznać WP. Oczywiście nie możemy nie wspomnieć o pracownikach firmy hostingowej zenbox, którzy ratują nas z opresji w każdej sytuacji.